torsdag 28 januari 2010

mortal kombaaat!

Idag börjar jag skolan! Oh!

Eller ja, jag ska läsa en fristående kurs i Berättelse & berättande. Det kommer bli awesome. I hope.

Ska även betala kåravgiften idag. Ja, bättre sent än aldrig, I say. Jag undrade varför jag inte fått någon avi och tänkte 'nämen whatever den kommer när den kommer', så hittade jag den i pappersinsamlingen nyss. Tillsammans med ett brev från vårdcentralen till pappa och nåt annat till mamma. Känns väldigt typiskt min familj måste jag säga.

Vingen skrattar åt mig när jag frågar om man verkligen får börja studera trots obetalt kåravgift. Men vadå. Jag ska ta det här på blodigt allvar. Ju.


Ikväll är det säsongsstart för LKPG HA HA! på Café M.

Be there or be a square.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade