måndag 1 mars 2010

been locked up in the house way too long

Hrm, kom upp lite sent och hann inte packa till följande veckan (som spenderas i Köpenhamn och här i stan) så jag får åka in lite senare.

Usch vilket tradera-freak jag jag blivit. Vingens fel. Fast hade jag t.ex. inte köpt de där Cheap Monday-brallorna för 26 pix hade jag ju köpt ett par nya i stan för 400. Dessutom fick jag ju med mig lite extra grejer för 36 % av priset man får betala för ett par nya byxor. I alla fall. Hmmm. Har ju velat ha Beyonces live-dvd från 2007 sedan den släpptes, jag har bara inte kommit till skott att köpa den eftersom den kostar över hundra spänn överallt. Nu ligger ett litet 1-kronors-exemplar där och ropar på mig.

Nä, nu ska jag snart traska mot bussen. Imorgon tar jag och Emmalill tåget till vårt grötiga grannland och röjer till Owl City på Amager Bio! YA-HAAY!


(håll tummarna för att tågtrafiken är OK nu!)

bilden lånad härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade