söndag 7 mars 2010

det är nåt mellan oss, mellan oss och världen

Hm. Jag vet inte.

I helgen var vi hos Chryll, hela kretsen. Med alkohol. Jag drack bara tranbärsjuice men var glad ändå, för det mesta. Vi spelade Munchkin och korthögarna var riktigt höga. Det var fruktansvärt mysigt i alla fall. Hm? Nu sitter de här och drömmer om att åka till Frankrike. Det gör jag med, men bara med en speciell och nu vet jag inte om det blir så speciellt för jag vet inte om det är som jag tror att det är och alltid ska vara.

EKS EKS VIKKET JÄLA SCHÄMMT TILL BANND

äh, jag tycker väl de är rätt bra. Jag är bara bitter på mig själv att jag inte gjort saker annorlunda tidigare och att det kan vara lite väl sent att försöka rätt till sådant nu. Det är väl som det är. Spelade in en sju minuter lång låt om situationen på min mobil som jag inte tänker lyssna på. Såg på säsongspremiären av Desperate Housewives med mamma, det är var inte lite deppigt. Nog för att serien spårat ur något kolossalt, men med tanke på att den pågått i typ fem år förvånar det mig att jag fortfarande tycker den är bra.

Hm. Jag vet inte. Det löser sig på ett eller annat vis.

När våren kommer kanske. Idag kvittrade fåglarna jättehögt och solen sken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade