fredag 12 mars 2010

i can tell by the way you're looking at him

Den här veckan har gått fort, men jag minns knappt vad jag har sysslat med. Förutom gårdagens föreläsning, om identitet och livsberättelser. Imorgon drar jag och hälsar på Ewelill, oh, det kommer bli så mysigt!

Har även varit ovanligt svartsjuk den här veckan. Inte för att jag kanske har någon speciell anledning. Bortsett från att Vingen är sekksigast och bäst i hela världen.

Funderar på att göra något med mitt hår. Gillar att fluffa till det så där Clara Bow-aktigt (älskar hela hennes stil, kvinnan vaFetr ju awesome). Sen letar jag efter den perfekta monokinin. Och, tja. Hm. Har kollat på stumfilm idag, "It" med redan nämnda fröken Bow i huvudrollen.

Just det, idag kom vi på att om Lil Wayne och Ke$ha skulle skaffa barn skulle det bli ett ständigt bakfullt litet alienbarn som pratar jättetrögt och asjobbigt. Allt den säger kommer förmodligen vara auto-tuneat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade