tisdag 8 december 2009

oh I believe in Saturdays

Jag kom på att jag inte berättat ett uns om lördagens bravader. Efter visst kringdrivande på Ågatan hamnade vi till sist på Lascala i brist på annat. Nej, blev faktiskt både trevligt och ekonomiskt (inte minst med tanke på att drinkarna ligger runt femtio kronor). Vi hittade ett bord där vi tillbringade kvällen med mjölkdrinkar och småpratande. Jag tjänade dessutom tre shots. Två av dem genom att äntra baren som dinosaurien och krabban, den tredje fick jag av en gammal klasskompis och vän som inte skulle ha den. Mycket trevligt tycker jag.

Nillz, Ems, Lisa

4 kommentarer:

  1. Var inte ute i fredags och såg ett gäng värnpliktiga som muckade?

    SvaraRadera
  2. Hm? Inte vad jag minns, hängde ni på Nationernas?

    SvaraRadera
  3. Nej, men rent allmänt i Linköping. Har inte koll någonstans utom just korsningen där Platå ligger på Ågatan med minimal omnejd... Hade varit kul att göra ett intryck helt oväntat liksom. =)

    SvaraRadera
  4. Sant :D det hade varit lite tufft. Nationernas ligger en liten bit "ovanför" på Platå. Om du hänger i stan ibland kanske vi hänger utan att veta om det :3

    SvaraRadera

Powered By Blogger

Bloggintresserade