tisdag 8 december 2009

yesterday all my troubles seemed so far away

Igår var jag hos min syster. Vi hängde inte helt oväntat med tvillingarna hela dagen, Theodore står numera mycket självsäkert, med ena handen casually i luften till och med. Elliot tar också några steg på tå ibland men kryper mer omkring på golvet och pratar.

På kvällståget hamnade jag lyckligtvis bredvid Josse som kom direkt från jobbet på Cervera. Det var sjukt trevligt och jag kom så underfund med Krister Henrikssons uppenbarande i stan för ett par dagar sedan. Det var tydligen julkonsert i Cloetta Center i helgen där han var konferencier. Sanna Nielsen, även hon deltagare i evenemanget, visade sig på Cervera när Josse jobbade. Hon var tydligen väldigt trevlig and so was mannen hon var där med. Ja, i alla fall. Fick skjuts hem i världshistoriens sexigaste bil (tack vare hångelhörnan i baksätet) och vi pyntade med chokladkottar i glittrigt papper från Lidl.

1 kommentar:

  1. haha jaa jag hörde om de ;) Såg även kottarna å allt va de va med egna ögon idag =)

    SvaraRadera

Powered By Blogger

Bloggintresserade