söndag 28 februari 2010

cause they fill the open air!

Igår passade vi tvillingarna. Theo vaknade till men somnade snabbt igen, där emot var hans bror snäppet mer benägen att vara uppe med de vuxna. Från typ kvart över tio till in på natten hoppade han omkring och skrattade. När jag satte på "Rockspindeln" (som de ibland kommer till ro med) blev han på danshumör istället för att somna.

Fick ett smärre bitch fit men det ordnade sig. På tåget hem samtalade jag med en kvinna som precis köpt Stefan Einhorns "Medmänniskor". Ett par säten bakom mig satt en kille men han kände nog inte igen mig efter alla år. Han hade super size-hörlurar och påminde faktiskt mycket om Vingen. Men inte hade han något underbart eldhår eller koppartrådspolisonger inte. Fnissade för mig själv och tänkte att det är helt awesome att Vingen finns och att han faktiskt bryr sig om mig.

Fick hoppa mellan små grusiga plättar och trippa på tå för att inte plaska upp till knäna på vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade