måndag 8 februari 2010

waiting for him to wake up

Sitter hemma hos Vingen igen. Gick upp för över en timme sen. Två väckningsförsök har inte slagit igenom än, nej. Nu vände han på sig och borrade in huvudet i kudden. Hm.

Helgens barnvaktande gick prima och jag har efter frenetiskt sökande över hela min kropp inte hittat spår av några sviniskoppor. Det känns bra. Igår såg dessutom lillkillen Elliots koppor ut att ha blivit lite bättre, så förhoppningsvis försvinner de den här veckan. Vore ju extra kul eftersom vi ska fira två av mina bröder med dubbelkalas kommande helg. Åh idag måste jag prata med Ems, har inte hört av människan sen de kom hem från London ju! Har ju dessutom en grej att ge henne som jag helt glömt bort.

Man ser att jag och Vingen hör ihop, för han skriver om samma saker som jag. Heh heh. Nu ska jag anfalla honom så han vaknar. Ta-ta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade