lördag 27 februari 2010

let's start all over

WAKE UP IN THE MORNING FEELING LIKE P DIDDY

Det senaste inlägget togs bort av flera anledningar. Dels, det var faktiskt väldigt roligt att hoppa halvnaken i snön och dessutom var jag inte ensam om att fjanta runt. Fjanta runt is teh (felstavningen är avsiktlig) best.

Ögonen kantas av utsmetade eyeliner-prickar och jag borde förmodligen ta en dusch men allt känns prima. Jag äter chokladpengar och huset är fullt av grabbar som spelar Jägersro. Jimmies lock är borta men det kommer förhoppningsvis fram när vi städar upp.

När han låg och sov på soffan sa han tydligt och anklagande FÖRSÖKER DU LEDA MIG ELLER? vilket ledde till asgarv. Jag skulle smyga fram och säga saker i hans öra för att få honom att säga mer grejer men han kom på mig.

COMING UP: hitting the shower.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade