måndag 22 februari 2010

welcome to tomorrow

Y'AALLL jockin Jay-Z whilst checking P-wings Paint out.

Spenderade helgen med mina Linghomiez! Pendeltåget var inställt, men redo som jag är hade jag en kudde i väskan så jag undvek fryst badonkadonk till middag. Precis när ersättningsbussen anlände ringde Vingen och sa att han skulle ta bilen in till stan så IN YA FACE ÖstgötaTrafiken. Nej det fanns faktiskt ingen anledning att klaga på dem, SMHI hade ju utfärdat varningar om snöstorm och allt.

Hängde med tvillingarna en stund på kvällen, Elliot har börjat göra kycklingmun (drar in kinderna så munnen blir liten) när han koncentrerar sig och Theo sjunger två toner för sig själv när han leker. Hm-mm, hm-mm hummar han när han bläddrar i bondgårdsboken. Igår lekte vi med plyshlejonet och fisken på deras djurparksmatta.

Med hockeyn på i bakgrunden somnade jag och drömde lustigt. Det var något stort event och massa kändisar var där. Plötsligt avfyrades en massa fyrverkerier och Morrissey och Gustaf i Mando Diao sprang upp för väggen. När de var uppe började de falla mot marken, men långsamt, Gustaf fick tag i en stege men Morrissey seglade långsamt ned med fallskärmar som såg ut som bröst. "Måste vara Elizabeth Taylors bröst de ska se ut som" kommenterade Marie Lehmann (jag undrar vad hon kan ha sagt i tv-studion egentligen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade