onsdag 24 februari 2010

hjälp

GAH

jag tror jag avlider

när jag inte var hemma slängde Pappa min tesamling (med te som jag köpt i England, Irland och Grekland) för att han trodde det var skräp. Det här var nog det värsta som kunde hända.

Kanske blev det lite extra sorgligt eftersom den här dagen inte började så bra.

Eller jo, det gjorde den egentligen. Solen sken och Samuel spelade "Single Ladies (Put a ring on it)" på högsta volym. Fast jag har inte hunnit avnjuta något solsken eftersom jag har varit inomhus och deppat över mitt fina te som nu ligger i en soppåse tillsammans med matrester någonstans i soptunnan.

Suck.

1 kommentar:

  1. Nae gumman då, du får komma hit och dricka te, köpte ett nytt i england. Vit te med Dragonfruit and Lime :D <3 saknar våra te aftons ;P

    SvaraRadera

Powered By Blogger

Bloggintresserade