onsdag 3 februari 2010

yeah, we're going down

Igår träffade jag twinsen igen. De kan nästan stå själva nu och så pratar de lite grann. "Titta, titta!" säger Theodore och pekar när man lyfter upp honom till fönstret. Häromdagen sa syrran "Vill ni se vad jag har lärt dem?" När hon började sjunga på Klappa händerna när du är riktigt glad satt både grabbarna och klappade sina små händer. Likaså när de lyckas sätta alla ringar på staven applåderar de för kung och fosterland.

Jag var på Röda Korset med Jocke och fikade igår, det var mys. Hängde även på Skivlagret och lyckades lägga vantarna på en grej som en söt liten 17-åring nog blir glad av! Imorgon har jag föreläsning igen, om den muntliga berättelsen. Längtar faktiskt lite.

Jag undrar när man längtade efter skolan senast?

Scampi found this baby a couple of days ago:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade