fredag 19 februari 2010

manamana

Nä nu kände jag allt att det blev lite väl tråkig stämning här inne. Eller här ute, om man så vill. Så k u k e n vad roligt jag har!!

Varför svarar folk inte på mina sms? Varför svarar inte jag på deras?

Nej men faktiskt. Jag ska ju träffa Emma idag, som jag inte träffat på år och dar. Så blir det när man blir vuxen, då flyttar man långt bort från varandra men man minns fortfarande sina tonårsfjollerier med värme.

Ikväll ska jag dessutom till min andra Emma och mysa också.

DE VA LA RIKTIGT GÖTT, DET VA LA GÖTT

Proven skills: jag använder sällan caps lock utan föredrar att hålla inne shift när jag skriver vilket ibland resulterar i att jag får skriva om skiten så där en sex-sju gånger. My Life is G.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger

Bloggintresserade