måndag 16 november 2009

because my lil bro made my friday

OH OH jag har ju helt och hållet missat tid att skriva om lill-scampis dansföreställning i fredags! Tre dansgrupper från FUs dansprogram uppträdde på Sagateatern och bjöd på fika. Första gruppens föreställning gick under namnet "Kamp" och handlade om hur en ung man (Samuel) kämpade mot inre demoner (två tjejer i rött) och hur en tjej i symboliskt vita kläder försökte få honom att kämpa mot dem. Alla var hur duktiga som helst, men jag som aldrig sett min bror dansa så, blev helt överväldigad av hans insats. Solot gick till tonerna av The Postal Service. Åh. Lillebror dansade så storasyster grät.


... och eftersom min kamera inte kan fotografera rörelser på något vettigt sätt får ni en lagom oskarp bild.

1 kommentar:

  1. Feelings got me feeling16 november 2009 kl. 22:46

    åh. jag ser massor fram emot morgondagen. kommer bli mucho trevligt att se honom in action.

    SvaraRadera

Powered By Blogger

Bloggintresserade